Informujemy, że w dniach 21.10.2024 godz. 8:00 do dnia 24.10.2024 do godz. 18:00 uruchamiamy kolejne nabory do projektu Akademia HR – doskonalenia kadry zarządzającej zasobami ludzkimi.  Przypominamy, że złożenie wniosku możliwe będzie jedynie w trakcie trwania naboru.

PAŹDZIERNIK 2024
Całkowita Alokacja: 871 200,00 zł
Nabór dedykowany wyłącznie dla przedsiębiorców, wnoszących wkład własny w opłacie.

Nabór 9 dla mikroprzedsiębiorstw (maksymalnie 2 osoby na szkolenie)

W tym naborze wnioski mogą składać tylko mikroprzedsiębiorstwa zatrudniające pracowników (z rocznym obrotem mniejszym lub równym 2 mln euro lub sumą bilansową mniejszą lub równą 2 mln euro).

Jeżeli wniosek zostanie złożony przez mikroprzedsiębiorstwo nie zatrudniające pracowników, małe, średnie lub duże przedsiębiorstwo, zostanie odrzucony.

Wnioski składać będzie można tylko w czasie trwania naboru. Po zamknięciu naboru opublikowana zostanie lista rankingowa, wg której pobierane będą wnioski.

Wnioski będą uszeregowane i rozpatrywane zgodnie z przyznaną punktacją.

W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów, wnioski będą rozpatrywane zgodnie z datą złożenia. Wszystkie wnioski, które nie zmieszczą się w alokacji trafią automatycznie na listę rezerwową.

Przedsiębiorca zobowiązany jest w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy wsparcia do skorzystania z pierwszej usługi rozwojowej za pośrednictwem BUR, czyli do zapisu na usługę i do jej rozpoczęcia z wykorzystaniem nadanego mu numeru ID wsparcia.

Wszystkie usługi muszą się zakończyć najpóźniej w ciągu 4 miesięcy od podpisania Umowy Wsparcia.

Dokumenty rozliczeniowe Przedsiębiorca będzie zobowiązany przedstawić Operatorowi  w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia realizacji Usługi rozwojowej.

Na etapie składania Wniosku Operator wymaga przekazania w Systemie następujących dokumentów:

  1. potwierdzających roczny obrót ze sprzedaży netto Przedsiębiorstwa (oraz Przedsiębiorstw powiązanych, jeśli dotyczy) za trzy ostatnie zamknięte okresy rozliczeniowe (w zależności od obowiązków danego Przedsiębiorcy: rachunek zysków i strat, bilans, PIT 36, PIT 36 L, PIT B, PIT 28, PIT 28 S, PIT 16A);
  2. dotyczących wielkości zatrudnienia w przeliczeniu na pełne etaty rocznych jednostek pracy (dalej: RJP) oraz Przedsiębiorstw powiązanych (jeśli dotyczy) za trzy ostatnie zamknięte okresy rozliczeniowe; (https://psfoperator.eu/wp-content/uploads/2024/10/rjp.pdf)
  3. autodiagnoza – kwestionariusz wykonany na stronie PARP: https://cawi.parp.gov.pl/6d4bdd52523a0894c5bff71e3ab63fbd.pg opatrzony pieczęcią Przedsiębiorcy oraz podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Przedsiębiorcy.

Na etapie podpisania umowy konieczne będzie przedstawienie:

  1. zaświadczeń o niekaralności od przedsiębiorstwa będącego stroną umowy oraz od osób ją podpisujących, reprezentujących przedsiębiorstwo, z terminem ważności 1 miesiąca;
  2. zaświadczeń o niezaleganiu ze składkami ZUS i US, z terminem ważności 1 miesiąca.