Informujemy, że w dniach 24.02.2025 od godz. 8:00 do dnia 27.02.2025 do godz. 18:00 uruchamiamy kolejne nabory do projektu Akademia HR- doskonalenie kadry zarządzającej zasobami ludzkimi. Przypominamy, że złożenie wniosku możliwe będzie jedynie w trakcie trwania naboru.
Zapraszamy do składania wniosków!
LUTY 2025
Całkowita Alokacja: 968 000,00 zł
Nabór dedykowany wyłącznie dla przedsiębiorców, wnoszących wkład własny w opłacie.
Nabór 10 dla mikroprzedsiębiorstw (maksymalnie 2 osoby na szkolenie)
W tym naborze wnioski mogą składać tylko mikroprzedsiębiorstwa zatrudniające pracowników (z rocznym obrotem mniejszym lub równym 2 mln euro lub sumą bilansową mniejszą lub równą 2 mln euro)
Jeżeli wniosek zostanie złożony przez mikroprzedsiębiorstwo nie zatrudniające pracowników, małe, średnie lub duże przedsiębiorstwo, zostanie odrzucony.
Wnioski składać będzie można tylko w czasie trwania naboru. Po zamknięciu naboru opublikowana zostanie lista rankingowa, wg której pobierane będą wnioski.
Wnioski będą uszeregowane i rozpatrywane zgodnie z przyznaną punktacją.
W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów, wnioski będą rozpatrywane zgodnie z datą złożenia. Wszystkie wnioski, które nie zmieszczą się w alokacji trafią automatycznie na listę rezerwową.
Data naboru: od 24.02.2025 godz. 8:00 do dnia 27.02.2025 do godz. 18:00
Kwota naboru (alokacja): 968 000,00 zł
Przedsiębiorca zobowiązany jest w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy wsparcia do skorzystania z pierwszej usługi rozwojowej za pośrednictwem BUR, czyli do zapisu na usługę i do jej rozpoczęcia z wykorzystaniem nadanego mu numeru ID wsparcia.
Wszystkie usługi muszą się zakończyć najpóźniej w ciągu 4 miesięcy od podpisania Umowy Wsparcia.
Dokumenty rozliczeniowe Przedsiębiorca będzie zobowiązany przedstawić Operatorowi w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia realizacji Usługi rozwojowej.
Na etapie składania Wniosku Operator wymaga przekazania w Systemie następujących dokumentów:
1) potwierdzających roczny obrót ze sprzedaży netto Przedsiębiorstwa (oraz Przedsiębiorstw powiązanych, jeśli dotyczy) za trzy ostatnie zamknięte okresy rozliczeniowe (w zależności od obowiązków danego Przedsiębiorcy: rachunek zysków i strat, bilans, PIT 36, PIT 36 L, PIT B, PIT 28, PIT 28 S, PIT 16A);
2) dotyczących wielkości zatrudnienia w przeliczeniu na pełne etaty rocznych jednostek pracy (dalej: RJP) oraz Przedsiębiorstw powiązanych (jeśli dotyczy) za trzy ostatnie zamknięte okresy rozliczeniowe;
3) Autodiagnoza – kwestionariusz wykonany na stronie PARP: https://cawi.parp.gov.pl/6d4bdd52523a0894c5bff71e3ab63fbd.pg opatrzony pieczęcią Przedsiębiorcy oraz podpisany przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Przedsiębiorcy.